Potrzebujesz siedziby dla swojej spółki lub DG.? Zapraszamy do naszego Wirtualnego Biura.
Proponujemy pełną obsługę Twojej działalności gospodarczej. Prowadzenie firmy okaże się dużo łatwiejsze, jeśli większość formalności zlecisz Friendly Office. W ramach usługi Wirtualne Biuro udostępnimy realnie istniejący adres, pod którym zarejestrujemy Twoją działalność.
Zajmiemy się firmową korespondencją, dzięki czemu Ty będziesz mógł aktywnie angażować się w prowadzenie biznesu, nie tracąc czasu na zajęcia czysto biurowe.
Jednocześnie nie będziesz już musiał zatrudniać nikogo do pomocy (odbioru poczty, archiwizowania jej, obsługi firmowego telefonu, etc.) – wirtualne biuro to oszczędność czasu i pieniędzy.
Naszą usługę polecamy przede wszystkim freelancerom, osobom prowadzącym jednoosobową działalność oraz firmom chcącym obniżyć koszty. Wirtualne biuro to wygoda, gdy nie masz możliwości/potrzeby wynajęcia lokalu na siedzibę swojej firmy. A dodatkowo adres w reprezentacyjnej części Warszawy uwiarygodni prowadzoną przez Ciebie działalność i przyczyni się do prężnego rozwoju Twojego biznesu!
Nasza lokalizacja:
ul. Tużycka 8 lok. 6, 03-683 Warszawa - Wirtualne biuro Targówek
Jeśli Twoja firma nie potrzebuje drogiego najmu biura, jeśli wolisz abyśmy my obsługiwali Twoją korespondencję, zajmowali się Twoim kalendarzem spotkań, jeśli nie chcesz inwestować w drogie wyposażenie oraz personel nasza oferta Wirtualnego biura jest skierowana do Ciebie.
Dla Państwa wygody przygotowaliśmy cztery najpopularniejsze pakiety usług. Oczywiście możecie Państwo je dowolnie modyfikować, tak aby były idealnie dostosowane do Państwa potrzeb.
W pakietach:
• adres dla celów KRS, siedziba i adres firmy,
• obsługa telefonu oraz faxu, także indywidualny numer stacjonarny z prefixem 22,
• usługa concierge,
• obsługa księgowa,
Proponujemy Państwu kilka pakietów do wyboru:
Usługi \ Cena za miesiąc | Pakiet Skrytka Pocztowa | Pakiet Adres Firmy | Pakiet Wirtualne Biuro | Pakiet Biuro VIP |
---|---|---|---|---|
59 zł | 99 zł | 299 zł | 599 zł | |
Wynajem adresu na siedzibę firmy | ||||
Udostępnienie adresu korespondencyjnego | ||||
Odbieranie i przechowywanie korespondencji | ||||
Odbieranie przesyłek kurierskich | ||||
Powiadomienie poprzez e-mail o nadejściu przesyłki oraz danych nadawcy | ||||
Udostępnienie dzielonego numeru telefonu oraz faxu | ||||
Udostępnienie dedykowanego numeru telefonu oraz faxu | ||||
Skanowanie korespondencji i przesyłanie na adres e-mail | ||||
Obsługa skrzynki e-mailowej, informacja poprzez email, | ||||
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, informacja poprzez email, | ||||
Obsługa korespondencji faxowej, informacja poprzez email, | ||||
Informowanie o działalności firmy | ||||
Umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza Klienta | ||||
Dostęp do sali konferencyjnej (5h/miesiąc) |
Przekazanie korespondencji: | Cena: |
---|---|
Odbiór własny | 0 zł |
Poczta Polska | 5 zł + opłata pocztowa |
Przesyłka kurierska | 7 zł + opłata kurierska |
Fax /1 str./ | 0,85 zł + koszt TPSA |
Poczta elektroniczna - skanowanie /1 str./ | 1 zł |
Usługi dodatkowe: | Cena: |
---|---|
Dedykowany numer telefonu, odbierany nazwą Państwa firmy | 100 zł / miesiąc |
Rejestracja w KRS | do uzg. / szt. |
Rejestracja DG | 250 zł / szt. |
Xero dokumentów | 0,80 zł / str. |
Drukowanie dokumentów (druk czarno-biały) |
1 zł / str. |
Skanowanie dokumentów | 1 zł / str. |
Wykonanie firmowej strony www | indywidualnie |
Wykonanie pieczątki, papieru firmowego, wizytówek | indywidualnie |
Dla klientów, którzy podpiszą umowę na wynajem adresu siedziby firmy proponujemy atrakcyjne zniżki na prowadzenie obsługi księgowej i kadrowej negocjowane indywidualnie. | indywidualnie |
Cennik aktualny na dzień 01.04.2018 r.
Wszystkie podane ceny są cenami netto (nie zawierają podatku VAT 23%)
Usługi
Pytania